FANDOM

Tori Vega
275px-101victorious
Informacje
Płeć

Kobieta

Wiek

17

Kolor włosów

Ciemny Brąz

Kolor oczu

Brązowe

Wzrost

168

Zawód

Studenta Hollywood Arts

Rodzina i przyjaciele
Rodzina

Holly Vega (matka)
David Vega(ojciec)
Trina Vega (siostra)
Sonya(ciotka)
Babcia

Przyjaciele

André Harris
Trina Vega
Cat Valentine
Robbie Shapiro
Beck Oliver
Sinjin Van Cleef
Jade West

Uczucia

Daniel(ex-chłopak)
Ryder Daniels(ex-chłopak)
Steven Carson(ex-chłopak)

Wrogowie

Hayley Ferguson
Tara Ganz
Rex Powers
Fawn Lebalwitz

Inne informacje
Zainteresowania

Śpiew
Aktorstwo
Taniec

Szkoła

Hollywood Arts

Talent

Śpiew
Aktorstwo
Taniec

Produkcja
Debiut

Pilot

Aktor

Victoria Justice

Głosu użyczył(a)

Angelika Kurowska

Victoria "Tori" Vega to główna bohaterka serialu, która żyła w cieniu swojej starszej siostry. Podczas eliminacji do konkursu "Masz talent", w którym zastąpiła swoją siostrę dostała propozycję wstąpienia do elitarnej szkoły artystycznej Hollywood Arts.

Po udanym występie rozpoczyna naukę w Hollywood Arts, w którym uczy się gry aktorskiej, śpiewu i tańca oraz znajduje nowych przyjaciół. Łatwo zdobywa przyjaciół, jest bardzo pomysłowa i zaradna. Ma irlandzkie i latynoskie korzenie.

Gra ją Victoria Justice.

Wygląd zewnętrzny

Tori jest wysoką dziewczyną o brązowych oczach. W pierwszym i drugim sezonie jej włosy mają kolor zwykłego brązu,jednak w dwóch kolejnych jest to odcień ciemnego brązu. Budowa jej ciała jest drobna i szczupła. Dziewczyna ma średnio opaloną cere.

OsobowośćEdytuj

Tori ma dużo zalet Jest miła, trochę szalona, zabawna, inteligentna i wyrozumiała. Jest dorosła jak na swój wiek (momentami, nawet bardziej niż Trina). Bywa niecierpliwa. Jest również bardzo pomocna.

RelacjeEdytuj

Jade WestEdytuj

Jade i Tori z początku nie lubiły się, ponieważ Jade była zazdrosna o Becka; uważała, że Tori zamierza odebrać jej chłopaka.Ich relacje były takie przez pierwsze dwa sezony, jednak w niektórych momentach zauważyć można było, że mogą czuć do siebie choćby minimalą sympatię.W odcinku "Sztuka Jade" Tori wyraźnie chciała polepszyć swe relacje z Jade pomagając jej w wystawieniu sztuki. W trzecim sezonie ich relacja polepsza się na tyle, by móc stwierdzić iż są przyjaciółkami.

Trina VegaEdytuj

Trina to starsza siostra Tori. Pomimo dziewczyna sądzi iż jej siostra jest zwariowana, nadal ją kocha. W odcinku "Piosenka-prezent" piszę dla piosenkę o swoich uczuciach w stosunku do niej. Wynika z niej, iż siostra ma na nią spory wpływ i nie chce jej zawieść.

Beck OliverEdytuj

Beck i Tori są dobrymi przyjaciółmi.To Beck był bezpośrednią przyczyną konfliktu na lini Tori-Jade. Momentami można zobaczyć że czują do siebie coś więcej niż przyjaźń, jednak ich romantyczna relacja nie rozwinęła się zbytnio.

Cat ValentineEdytuj

Cat i Tori są dobrymi przyjaciółkami. Pomimo kilku drobnych nieporozumień dalej są przyjaciółkami. Gdy Tori szła na samotne spotkanie z Beckiem, Cat jako jedyna o tym wiedziała.

Andre HarrisEdytuj

Andre i Tori są najlepszymi przyjaciółmi. To chłopak piszę piosenki dla Tori m.in."Make it Shine". W odcinku "Mózgościsk" Andre przyznaje, że są jak brat i siostra, zawsze razem, jak jedna drużyna.

Robbie ShapiroEdytuj

Robbie i Tori są przyjaciółmi, jednak chłopak momentami pokazuje, że chciałby czegoś więcej.

CiekawostkiEdytuj

  • Wcześniej chodziła do Sherwood High School.
  • Mieszka w Hollywood Hills.
  • Do czytania nosi okulary.
  • Nie umie pisać piosenek.
  • Ma zdjęcia Katy Perry, Saving Abel, Jessie J i młodego Dana Shneidera w szawce.
  • Tori, Robbie, Jade i Andre są jedynymi bohaterami w serialu, którzy nigdy nie opuścili żadnego odcinka.
  • Całowała chłopaków Jade i Cat (Daniela i Becka).
  • Wiele ludzi sądzi, że Tori ma ładne kości policzkowe, a jej siostra Trina zdrowe zęby.
  • Urodziła się 19 lutego 1995 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki